FORGOT YOUR DETAILS?

Yoga + Pilates

Disciplina cu origine în India cumulează tehnici( posturi ),exerciții ( mentale și fizice) cât și o latură spirituală ( filosofică).

Ca și concept s-a desăvârșit între 800-100 î.Hr.  ( prima scriere o găsim în Rig Veda, cca 3.500 de ani vechime), în prezent se disting două direcții principale. Prima direcție include utilizarea posturilor și exercițiilor ( mentale și fizice)  având ca scop tonifierea organismului și îmbunătățirea stării mentale (eliminarea stresului zilnic) în a doua direcție se pune accent pe latura spirituală.

 Beneficiile YOGA

  1. Îmbunătățește flexibilitatea

Unul dintre principalele și cele mai evidente beneficii ale YOGA este flexibilitatea îmbunătățită. La primele cursuri va fi dificil pentru un practicant să își atingă, spre exemplu, cu mâinile vârfurile degetelor de la picioare.

În timp, însă, se observă o relaxare treptată, iar lucrurile care inițial păreau imposibile devin posibile. De asemenea, durerile de articulații încep să dispară treptat.

  1. Dezvoltă forța musculară

Mușchii puternici protejează organismul de afecțiuni precum artrita sau durerile de spate și ajută la prevenirea dezechilibrării în cazul persoanelor în vârstă. Menținerea posturilor în YOGA dezvoltă musculatura, o definește și o tonifiază, îmbunătățind echilibrul și flexibilitatea.

  1. Corectează postura corpului

Practicarea regulată a exercițiilor YOGA îmbunătățește postura corpului, impunând o autodisciplină. Practicanții observă faptul că merg mult mai drept, cu abdomenul mai încordat, cu bărbia ridicată și umerii trași înapoi, mult mai siguri pe ei. Modul acesta de a merge diminuează durerile de coloana vertebrală.

  1. Îmbunătățește respirația

Yoghinii, arată studiile clinice, au un sistem respirator mult mai sănătos datorită exercițiilor de inspirație și expirație practicate cu regularitate. Respirația înseamnă o mai bună oxigenare a sângelui și, implicit, a țesuturilor.

YOGA promovează, de asemenea, respirația pe nas, care filtrează aerul, încălzindu-l și umidificându-l, un fapt extrem de benefic pentru buna funcționare a plămânilor.

  1. Întărește sistemul cardio-vascular

YOGA reduce presiunea sângelui și încetinește ritmul inimii, un beneficiu major pentru persoanele cu tensiune arterială crescută și cu afecțiuni cardiace. În plus, YOGA îmbunătățește și funcționarea sistemului imunitar.

  1. Ajută la slăbit

Persoanele supraponderale sunt mai predispuse afecțiunilor cardiace și diabetului, iar exercițiile YOGA au un rol important în menținerea unei greutăți optime, care să nu afecteze sănătatea. Importanța este, în acest caz, și urmarea unei diete sănătoase.

  1. Contribuie la relaxare

Exercițiile de respirație, care au ca efect oxigenarea întregului organism, inclusiv a creierului, sunt esențiale pentru relaxare și pentru inducerea unei stări de bine. Studiile clinice au arătat faptul că o practică YOGA consistentă conduce la o creștere semnificativă a nivelului de serotonină și o scădere a nivelului de cortizol.

Class Timetable

 Open TimeClose TimeTrainerAddress
marți17:0018:00 Ana Horodinca
joi19:1520:15 Ana Horodinca
marți
17:00 - 18:00 - cu Ana Horodinca - at
joi
19:15 - 20:15 - cu Ana Horodinca - at

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

TOP