FORGOT YOUR DETAILS?

Cardio Pilates

Exercițiul Pilates folosește ca punct de plecare întărirea zonei centrale a corpului. Înțelegem în mod punctual prin aceasta că ne referim la musculatura abdominală de profunzime, cea inferioară a spatelui, cea din zona șoldurilor și cea din regiunea fesieră. Practic tehnica se axează pe dezvoltarea musculaturii posturale și de adâncime a torsului cu scopul de a ajuta corpul la păstrarea echilibrului postural, de a procura suport pentru coloana vertebrală și de a ne învăța să ne conștientizăm respirația și aliniamentul coloanei vertebrale.

Beneficiile tehnicii Pilates

Există multe motive pentru care oamenii decid să înceapă un program de exerciții de tip Pilates. Astfel, fie iși doresc ținerea sub control sau rezolvarea diferitelor probleme ale spatelui, fie prevenirea accidentărilor, fie o mai bună flexibilitate, fie o formă de control a stress-ului, fie doar pentru că au hotărât să-și redefinească anumite părți ale corpului precum fesierii flasci și să-și aplatizeze abdomenul.

Indiferent care sunt motivele pentru care oamenii hotărăsc să înceapă un program de exerciții Pilates, există un motiv care se dovedește a fi garantat pentru continuarea acestui tip de program și anume starea de bine generală pe care o oferă.

Referitor la beneficiile legate de sănătate, beneficii pe care practicarea exercițiilor Pilates le oferă, se pot menționa următoarele:

  • Îmbunătățirea posturală și cea legată de funcționarea și folosirea propriului corp
  • Îmbunătățirea circulației sangvine, a mobilității articulare
  • Promovarea însănătoșirii în cazul afecțiunilor , a rănirilor sau a accidentărilor
  • Îmbunătățirea densității osoase
  • Deconectarea, detensionarea și reducerea stress-ului
  • Îmbunătățirea sistemului imunitar
  • Controlarea greutății corporale
  • Îmbunătățirea vieții sexuale
  • Îmbunătățirea echilibrului și a coordonării
  • Prevenirea și încetinirea procesului de îmbătrânire.

Regimul de exerciții fizice de tip Pilates încurajează gândirea asupra cum realizăm mișcările de zi cu zi, sporește conștiința propriei corporalități, dezvoltă agilitate, flexibilitate și forță. Este o metoda perfectă pentru persoanele cărora le place prezența și integrarea elementelor meditative în programul de antrenament fizic și, prin acestea, se dovedește propice pentru persoanele foarte active, stresate și suprasolicitate.

Cui se adresează tehnica Pilates

Pilates se adresează tuturor tipurilor de femei și bărbați, incluzând atleții sau sportivii în general, persoanelor sedentare care nu au făcut niciodata sport sau au făcut prea puțin, precum și persoanelor cu probleme de sănătate.

În cuvintele lui Joseph Pilates: „După 10 ședințe vei simți o diferență, după 20 vei vedea o diferență și după 30 vei avea un corp cu totul nou.”

Cât privește persoanele mature trecute de 50 de ani, practicarea regulată a exercițiilor Pilates conferă corpului tonicitate, suplețe și mobilitate, precum și beneficii extraordinare prin acționarea asupra celor 3 zone de sensibilitate la această categorie de persoane: scăderea densității osoase, echilibru deficitar, slăbirea musculaturii pelviene. Astfel, câștigul major pentru această categorie de persoane constă în: contracararea efectelor osteoporozei, îmbunătățirea și menținerea echilibrului și a tonusului la nivelul mușchilor planșeului pelvian.

Class Timetable

 Open TimeClose TimeTrainerAddress
joi19:1520:15 Ana Horodinca
joi
19:15 - 20:15 - cu Ana Horodinca - at

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

TOP