FORGOT YOUR DETAILS?

Cycling

Cyclingul este tot mai apreciat pentru beneficiile pe care le aduce, dar și pentru orele distractive și reconfortante pe care instructorii cu experiență reușesc să le susțină.

Cyclingul este tot mai apreciat pentru beneficiile pe care le aduce, dar și pentru orele distractive și reconfortante pe care instructorii cu experiență reușesc să le susțină.

Instructorul are un rol foarte important, deoarece acesta este cel care-i poartă pe cursanți prin diverse intensități de viteză și rezistenţă pentru a crește pulsul inimii. Scopul programului este de a simula situații reale din ciclism cum ar fi urcarea dealurilor sau sprinturile. Ora de cycling se desfăşoară pe muzica, și instructorul motivează în permanenţă spre mărirea efortului și a ritmului de pedalare. Indoor cyclingul este la fel de eficient ca și jogging-ul, dar are avantajul ca nu solicită atât de mult articulațiile (gleznele și genunchii).
Față de mersul normal  pe bicicletă, cycling-ul solicită foarte multe grupe de mușchi.

Dacă ţi-am trezit interesul, află mai jos beneficiile :

-Pierderea rapidă a surplusului de kilograme

Pentru că prin pedalare solicităm în special unele dintre cele mai mari grupe de mușchi deci și cele mai mari consumatoare din organism, numărul de calorii consumate la o ședință de Indoor Cycling este destul de mare. De aceea acest tip de mișcare este recomandat celor care doresc să scape de câteva kilograme în plus, cyclingul aducând două avantaje: arderea unui număr mare de calorii și detoxifierea organismului.

Picioare ferme și fesieri tonifiați

După numai câteva ședințe de cycling schimbările în bine încep să apară. Nivelul de energie este mai mare, mușchii picioarelor mai tonifiați, la fel și fesierii. Brațele și postura suferă îmbunătățiri, mai ales dacă în programul de cycling au fost incluse și exerciții pentru brațe și spate, realizate în timpul pedalării.

Îmbunătățirea performanțelor sportive

Pedalarea ajută la creșterea rezistenței musculare și cardiovasculare, ajutând totodată la creșterea capacității pulmonare. Prin practica regulată, depozitele de glicogen din mușchi cresc, asigurând astfel o rezistență la efort mai mare.

-Susținerea sistemului cardiovascular

Cyclingul reprezintă un excelent exercițiu cardio! Il puteți practica de două ori pe săptămână pentru rezultate optime și întreținere. Acest tip de sport stimulează funcțiile inimii și favorizează o mai bună oxigenare a creierului.

-Detoxifiere

Cyclingul este recomandat pentru efectele intense de detoxifiere pe care le prezintă, fiind astfel o foarte bună alegere chiar și pentru fumători. Pentru ca fiecare participant la curs lucrează după o intensitate adecvată pregătirii sale, cyclingul fiind astfel indicat și începătorilor, acest tip de sport devine o alegere buna pentru detoxifierea organismului. Desigur, alaturi de o dieta sanatoasa rezultatele vor fi cât mai bune.

-Îmbunătățirea calității somnului și efecte antidepresive

Orele de cycling sunt dinamice, antrenante, vesele, tonice. La finalul acestora, în ciuda efortului, corpul se simte energizat. Iar calitatea odihnei este mai bună. Cei care practica acest tip de mișcare mărturisesc că dorm mai bine. De asemenea se pare ca pedalatul este implicat și în unele efecte antidepresive, alături de alte sporturi cardio. Înca un efect benefic asupra sistemului nervos: cyclingul ajută în îmbunătățirea memoriei.

Class Timetable

 Open TimeClose TimeTrainerAddress
luni17:1518:15 Victor Benescu
miercuri17:1518:15 Victor Benescu
joi17:1518:15 ANDY TUFARU
vineri17:1518:15 ANDY TUFARU
luni
17:15 - 18:15 - cu Victor Benescu - at
miercuri
17:15 - 18:15 - cu Victor Benescu - at
joi
17:15 - 18:15 - cu ANDY TUFARU - at
vineri
17:15 - 18:15 - cu ANDY TUFARU - at

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

TOP